Thanksgiving
S1, E6: Mindy decides to cook Thanksgiving dinner at Gwen's house, but she is completely caught off guard when her former blind date, Dennis, arrives with his new girlfriend. Meanwhile, a lonely Danny mans the empty office while Betsy and Jeremy visit Betsy's eccentric family for the holiday.