The Alliance
S1 E6: Much to Terry's disapproval, Arabella attends a support group for rape and sexual assault survivors run by their high school acquaintance, Theo. In a flashback to 2004, teenage Arabella and Terry intervene when a resourceful, troubled young Theo attempts to flip the narrative on consensual sex gone sideways.