The Art of Survival
S9 E7: The battle gets down and dirty as the roads melt beneath the drivers' wheels. Art Burke fights to keep his rig above ground on a melting ice crossing, while fellow Polar driver Alex Debogorski fights his way up a mud covered mountain. Renegade rivals Lisa Kelly and Darrell Ward struggle on a trail at ground zero of the thaw, where getting stuck could sink their company for good.