The Article
S1 E13: When an article is published revealing The Bureau Underground to the public, Merv asks Leroy to interrogate his coworkers to find out who may have leaked the information. Meanwhile, Max’s parents (guest stars Mindy Sterling and Robert Pine) arrive at the Bureau to express their concern about his career choice, and Ava gets closer to solving the mystery of who bugged the office.