The Assassination of Eddie Morra
S1 E12: When an assassin makes an attempt on Senator Edward Morra's life, Brian is ordered to sabotage the FBI's investigation into it in order to prevent exposing the Senator's connection to NZT. As Brian and Morra's fates become further intertwined, Brian is faced with how far he's willing to go to protect the politician. Bradley Cooper guest stars as Senator Edward Morra.