The Baker Street Bank Burglary
S1, E3: Enterprising thieves tunnel underneath and up into the vault of a Lloyds Bank branch in London. When an amateur radio enthusiast intercepts their walkie-talkie chatter, they find themselves in a high-stakes cat-and-mouse game with Scotland Yard.