The Best of Broadway Musicals From The Ed Sullivan Show
S1 E1: A priceless time capsule of TV's golden age, featuring unforgettable performances by legendary Broadway stars and behind-the-scenes interviews with songwriters Rodgers & Hammerstein and Lerner & Loewe. Narrated by the legendary John Raitt.