The Big Empty
S1, E2: Holden and crew fight for survival in a badly damaged shuttle. Miller uncovers clues to Julie Mao, as water rationing hits Ceres station. On Earth, UN Deputy Undersecretary Crisjen Avasarala interrogates a belter terrorist.