The Big In With The In Crowd Episode
S1, E9: Mona and Dee Dee's relationship gets sticky when Mona accuses Dee Dee of trying to change her just to fit in with her group of friends. Meanwhile, Spencer becomes a 'kept' man when he starts dating one of Dee Dee's wealthy friends .