The Birthday Party
S1, E4: Broke and still reeling from being conned by Hap, Billy seeks revenge and turns to an unlikely ally, Clifton Lundegren, hoping to appeal to his mutual disgust towards the Briggs'. Wick defiantly ignores Hap’s wishes and continues to see Jules even enlisting Carla's help in throwing her a huge birthday party at the house. And, things come to a head with Lacey and AJ leading to a confrontation that will force AJ to make a game changing decision.