Robot Chicken The Black Cherry
S1, E20: Napoleon Dynamite pops up as a famous figure from history. Fizzing candy has terrible repercussions for young Mikey. A weakling turns into the "King of the Beach" with some illegal help. The laughter is canned for the sketch comedy show "You Can't Do That on Robot Chicken."