The Blonde in the Woods
S3 E1: (Season Three Premiere) After celebrating the release of his new book The Blonde in the Woods, Jonathan learns some distressing familial news. George reunites with his daughter Emily and meets her new boyfriend. Ray spends time with his biological son Spencer. Meanwhile, Jonathan's latest case leaves him in a precarious position.