The Breach
S1 E11: On the day of the heist, Harlee (Jennifer Lopez) realizes she misplaced her trust in Stahl (Warren Kole) but it's too late to back down. Harlee tries to get immunity for her crew as she participates in the heist knowing that it will lead to Wozniak's arrest. Miguel (guest star Antonio Jaramillo) discovers Harlee's secret. Loman (Dayo Okeniyi) unwittingly witnesses the heist just as the exchange goes terribly wrong.