The Breast Birthday Ever
S1, E6: When Shannon's 30th Birthday approaches, Leah and Vicki offer to fulfill her wish for a boob job. Vicki begrudgingly babysits for Sofia while Leah and Shannon go on a double date. Angelo and George shop for a boob shaped cake for Shannon's Birthday.