In The Mind of A Perpetrator The Bunker Doctor
S1, E6: Martin Trenneborg became nationally known as the Bunker Doctor when in September 2015 he kidnapped the escort girl ""Isabell"" and locked her up in his bunker deep in the forests of Småland.