The Buster Bunny Bunch
S1 E5: A satire of "The Mickey Mouse Club" sees Buster suffering at the hands of a pumped-up Arnold at the gym in "Buffed Bunny," Dizzy receiving justice at the hands of fate after squashing bugs in "Squish," and Babs driving away all her friends with her dead-on imitations in "Born to Be Riled."