The Bye-Bye Sky High I.Q. Murder Case
S6, E3: Accountant Oliver Brandt has been embezzling his client’s funds to supplement his wife’s expensive taste. When his partner, Bertie Hastings, discovers his financial misdeeds, Brandt slays him. Investigating the crime, Lt. Columbo plays a mental cat-and-mouse game with his clever adversary.