The Cancer
S1, E4: When a lone fisherman, hooks the bodies of two murdered men, including a teen from the Cheyenne Reservation, Longmire is once again reminded that his beloved West isn't the way it used to be. This investigation takes the Sheriff's department into a world where the Mexican drug cartel is local, marijuana is grown, and everyone wants a piece of the pie. It's Longmire's responsibility to put the pieces of this puzzle together, and he turns to Henry Standing Bear for help.