The Cap Table
S1, E2: After a celebratory party at the Hacker Hostel, Richard and Erlich learn that Peter Gregory won't pay up until they deliver a viable business plan--one that includes a slimmed-downed staff. A desperate Richard hires former Belson underling Jared, and they set about trying to trim the fat. While Gilfoyle and Dinesh prove themselves essential, Big Head's place in the company is less certain.