The Case of the Drowned Woman - Part 1
S1, E1: Anna is unsettled by her dream, searching for its true meaning. A new detective comes to town; Mr. Shtolman. Anna's uncle intrigues her interests in "spiritism". After witnessing the drowned woman during her uncle's seance, Anna further investigates the correlation between her dream and reality.