The Case of the Drowned Woman - Part 2
S1, E2: An investigation ensues after Tatiana's body is found in the river. Shtolman interrogates Anna's uncle Pyotr, swiftly taking him into custody as a suspect. During an encounter with the drowned woman near the riverbank, Anna finds Mazaev's bloody cane. An additional seance is performed, unveiling Tatiana's true murderer.