The Case of the Hand Collector
S1, E5: Kawasemi Omito, a supremely skilled detective, leads a joint investigation into a serial killing case. Amamiya lends him Toto, whom Kawasemi deems so useless he's invisible. Ron appears at the newest crime scene as a consultant, irritating Kawasemi.