The Cave
S2, E2: While Gavin enlists the help of his grandfather to guide him to his missing wife, Eve and Levi navigate a horrifying new reality. In 1988, Josh and Riley discover they're being followed by a suspicious man who reveals information about the mystery behind the sinkholes.