The Christmas Spirit, Part Two
S2, E10: In part two of a special one-hour Ghostsmas episode, Sam and Thorfinn get caught in the crossfire as the scheme Jay’s sister, Bela (Punam Patel), and the ghosts have conjured up goes awry. Also, Isaac’s marriage to Beatrice sheds light on how apprehensive he has been in communicating his feelings to Nigel.