The Chronicles of Hernia
S1 E5: Doctors Dubrow and Nassif travel to Virginia to meet a young woman with severely deformed breasts. Enlisting an ex-CIA disguise specialist, the doctors aid a musician born without an ear. Doctor becomes patient when it's discovered that Dr. Nassif has a serious medical condition.