The Church of the Holy Sepulchre
S1, E2: In visiting this iconic church of the Holy Land, trace the history of the building and of the medieval reconstruction we see today. Study the church's unusual structure, incorporating the "aedicule" believed to be the site of Jesus's burial and resurrection, as well as individual chapels reflecting events of the passion of Christ.