The Convoy
S10 E9: As the end of the record short season nears, Polar Boss Mark Kohaykewych makes an historic deal with rivals Darrell Ward and Lisa Kelly to join forces for a four truck convoy over a closed road. Alex Debogorski must complete one of the longest trails in the final hours. And Art Burke's truck give out on the ice!