The Crack in the Code
S7, E6: A cryptic message penned in human blood is discovered at a national monument. As the Jeffersonian team embarks on a scavenger hunt to solve the case, they realize their tech-savvy suspect (guest star Andrew Leeds) remains one step ahead of them. Meanwhile, Booth and Brennan search for the perfect home for their new family.