The Crew and Marshall Build a Fire Station
S1 E12: Rubble & Crew build Builder Cove's first ever Fire Station, complete with an inspection from PAW Patrol's Marshall! But when Speed Meister's sneaky sabotage traps Marshall's Fire Truck, the pups work together to put out a fire construction-style.