The Crime of All Centuries
S1, E2: Kraven the Hunter is in New York City to show off his prehistoric animals. However, his sideshow is a cover for his plot to take over New York City by hatching a dinosaur army. He steals a rare ruby (the Eye of India) and kidnaps Firestar to coerce her into harnessing her energy to power a growth energizer, which will hatch the eggs containing the dinosaurs.