The Culling
S2, E12: The entire SAMCRO family goes on lockdown inside the clubhouse as Jax and Clay prepare to battle The League. A.J. Weston learns the truth about Ethan Zobelle's business dealings in Charming. Applying what she has learned from Gemma, Tara ensures her position at St. Thomas Hospital.