The Curse of Korzha
S1, E5: An attractive traveling medium uses her psychic gifts to solve crimes, frustrating Houdini when he can’t figure out her tricks. Doyle feels she may be the real thing, so he is mortified by her next prediction: the end of Adelaide Stratton.