The Curse of the Ninth
S2, E9: Though it initially seems that it's Brandon's father's ghost who is terrorizing his son, Melinda discovers that Brandon's father has a ghost of his own, Jared, Brandon's deceased former bandmate. Jared was jealous of Brandon's talent and now Melinda must find a way to quiet Jared's fury so that his father can give Brandon the encouragement he needs to return to his music.