S1, E8: The Colonel organizes a party in the cafe, purportedly to celebrate the burning of the Reichstag, but in fact just to get Herr Flick out of his apartment whilst it is broken into by Rene and Edith tasked with swapping the forgery of the Fallen Madonna for the real one.