The Death in the Defense
S11, E11: Picking up after the explosive fall finale, Hodgins is eight weeks into his rehabilitation for his paralysis and forced to navigate life in a wheelchair. Meanwhile, Brennan and Booth investigate the death of a public defender who had multiple defendants from previous cases with motives to kill her.