The Death of Vibe
S5 E3: After Cicada's attack on The Flash, the team realizes they need to think outside the box to stop this dangerous new foe. Desperate to help her parents, Nora comes up with a plan that ultimately puts a member of Team Flash in danger. Meanwhile, Caitlin delves into her past.