The Education of Jaime Sommers
S1 E5: Bachelors of Love -- Jordan Bridges guest stars -- Jaime (Michelle Ryan) finally gets to experience college when she goes undercover as a British transfer student to investigate a professor who is possibly selling neural implants to terrorists. However, her assignment becomes complicated when she unexpectedly falls for Tom, the teacher's assistant (guest star Jordan Bridges, "Conviction"), who has been flagged as a suspect. Miguel Ferrer, Molly Price, Will Yun Lee, Mark Sheppard and Lucy Kate Hale also star.