S1 E3: Unable to figure out how they are going to return to their former world, Makoto and Mr. Fujisawa spend time in the royal palace. Meanwhile, Jinnai is getting friendly with Diva the queen of the insect tribe who swears to conquest El Hazard. One day there is a confrontation over water in some village.