The End to Everything, the One Beginning
S1 E1: Yuji’s on his way home from high school when a red-haired girl with fiery eyes and a sword of flame suddenly cuts him down in a battle with demon-like beings that are consuming human lives. This girl tells Yuji he’s dead—but how is he still moving?