The Fallen Angel
S1 E6: Emilia and Roberto have "hijacked" Carla. Soon, Emilia surprises Carla having sex with Robert, and reveals her whereabouts. In Capadocia, Isabel hides the disappearance of the Colombian and Teresa faces a judge to help Lorraine.