The Farmer's Nephew
S5 E5: Bitzer is left with a mountain of work when the Farmer is rendered incapable. Enter the farmhand who is more interested in his mobile phone than getting the task done. Shaun and flock ensure that their friend Bitzer gets his own ‘down time’.