The Father, the Son and the Holy Fonz
S4 E18: When Peter's dad visits the Griffins, he tries to impose his religious beliefs on the family. But after a mishap leaves Stewie stuck living in a bubble, Peter searches for a new religion finding faith in his television hero the Fonz. But "Happy Days" are not quite here as the newly established Church of the Fonz struggles to retain its members.