The Father
S1, E2: Ben decides to take matters into his own hands by investigating those that were closest to Tom after receiving shocking information about the case from Detective Cornell. Jess, Tom's mother, propels Ben in the direction of her estranged husband, Scott, who she believes may be his killer.