The Fifth Column
S1 E2: After their escape from the mines, William and his newfound friends from the rebel forces - Leon, Aruna and Drogo continue their journey to obtain the mythical Crystal Arrow. But Princess Vara seems to think she is better suited on the throne beside Xax who seems to be remaining hot on their trail. It soon becomes clear that there is a traitor amidst the group. But who is it?