The Fleshy Part of the Thigh
S6, E4: Tony is finally on the mend, but doesn't quite feel himself. Later, he and Johnny Sack haggle over Barone Sanitation's future--and Tony's part in it. Meanwhile, Paulie is rocked by his aunt's shocking revelation; and Bacala cuts a deal with an aspiring rapper.