The Fog
S2, E4: When a fog falls over the Clearing, Eve leads a defense against a group of invaders, only to encounter a threat more dangerous than they've faced before. In 1988, Josh and Riley pursue a woman who may hold the key to stopping the impending tidal wave disaster.