The Gang Finds a Dead Guy
S1, E6: Mac and Dennis pretend to be acquainted with a patron found dead in their bar in order to get closer to the dead man’s granddaughter. They reach new moral lows as the competition for her affection brings out the best and worst in Mac and Dennis. Meanwhile, Charlie acts as support for Dee as she visits her bedridden grandfather and finds himself in a precarious situation when the old man enlists Charlie in a plan, leading to a surprising discovery.