The Gang Finds a Dumpster Baby
S3 E1: Dennis joins up with an environmentalist group but his altruistic intentions quickly sour when he's snubbed by the activists. Dee and Mac decide to raise a baby they find in a dumpster but quickly find out that it's not nearly as fun as they thought it would be, and Frank and Charlie take the concept of recycling a bit too far.