The Garrison Commander
S1, E6: As she and Dougal (Graham McTavish) are brought in to see a Royal Army commander, Claire (Caitriona Balfe) comes face to face with her assailant and Frank’s ancestor, Black Jack Randall (Tobias Menzies).