The Genoa Tip
S2, E2: A tip on a story that will ultimately cripple the network starts to become more real. MacKenzie and Sloan continue to push Will on drones as Don urges Will to advocate for Troy Davis. Maggie is un-friended by her roommate, but gets the assignment she's been begging for. Neal gets arrested on Wall Street.